W OFERCIE

Terapia Narzędziowa

Terapia narzędziowa tkanek miękkich,  czyli Instrument Assisted Soft Tissue Mobilization (IASTM) jest bezpieczną, nowoczesną metodą pracy z tkankami miękkimi przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi. Stosowana w takich przypadkach jak wspomaganie terapii blizn, leczenie syndromu bólu mięśniowo–powięziowego oraz innych zaburzeń powięziowych.

Głównym celem terapii narzędziowej tkanek miękkich jest przywrócenie prawidłowej funkcji tkanki miękkiej poprzez złagodzenie bólu, poprawę elastyczności, redukcję stanów zapalnych oraz zwiększenie zakresu ruchu. Metoda ta znajduje szerokie zastosowanie w terapii blizn, zwłaszcza tych powstałych po urazach lub operacjach, gdzie pomaga w rozluźnianiu zrogowaciałych tkanek, poprawiając jakość blizn i funkcję skóry.

Dodatkowo, IASTM jest skuteczną metodą leczenia syndromu bólu mięśniowo-powięziowego, który często występuje w wyniku przeciążenia mięśni, niewłaściwego ułożenia ciała lub chronicznego stresu. Terapia narzędziowa może również pomóc w leczeniu innych zaburzeń powięziowych, takich jak zapalenie powięzi podeszwowej czy zespół cieśni nadgarstka.

WAŻNE INFORMACJE

Jak wygląda pierwsza sesja terapeutyczna?
  • szczegółowy wywiad z pacjentem
  • interpretacja ewentualnych  wyników badań (RTG, tomografia, rezonans itp.)
  • specjalistyczne badanie manualne
  • terapia manualna z zastosowaniem szeregu technik opisanych powyżej.
Wykorzystywane techniki

– techniki ręczne (manualne)

– narzędziowe ( IASTM)

– bańki chińskie (ogniowe/ bezogniowe)

Zalecenia do zabiegu
  • Bóle kręgosłupa
  • Bóle do kończyn dolnych, górnych ( rozpoznawane często jako rwa ramienna, rwa kulszowa)
  • Złe samopoczucie
  • Bóle głowy
  • Bóle występujące między łopatkami
  • Bolesne miesiączkowanie
  • Bóle klatki piersiowej
  • Bóle stawów ( staw barkowy, staw biodrowy, staw kolanowy, stawy skroniowo- żuchwowe)
  • Chroniczne zmęczenie

Login Account

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.